Sunday, December 25, 2011

استنتاج لابد منه

الحقيقة ، إن مافيش اى بداية جديدة ممكن تحصل بعد كدا الا لو انتقلت من المنصورة نهائيا
كل البدايات اللى كانت ممكنة وانا فى نفس المكان اعتقد انى استنفزتها خلاص
ف مافيش حل تانى

على قد ما انا بحب المنصورة اوى
ونفسى اعيش حياة هادية فيها فى مرحلة ما من حياتى واعمل فيها مشروعى وحلمى
بس واضح انى مش هاقدر اعمل دا الا لو بعدت عنها فى الأول ، ورتبت نفسى شوية وانا بعيد

دا بقى ممكن يحصل ازاى ، وبسرعة ، مش عارفة لسا

3 شاركونى عالمى:

Tamer Moghazy said...

مممممممم..
نفس اللي كنت باقوله لنفسي قريب..
انت كنت معانا ولا ايه..؟؟
طيب انا عندي فكرة حلوة..
بما اني باحب المنصورة جدااااا
فا ممكن نعمل تبادل..
انت تيجي مكاني اسكندرية وانا اجي مكانك المنصورة
اييه رايك :)
بس يا ترى في الحالة دي مين ها يدفع الفرق..؟؟

dandana said...

مش هايكون فيه فرق اصلا
لانك بتحب المنصورة
وانا بحب اسكندرية
يبقى كدا احنا خالصين
:)

Tamer Moghazy said...

ممممممم..
حاسس انه فيه عملية نصب كبيرة...!!