Friday, April 30, 2010


معلومة عنى


انا بحب فيروز

كانت فى مرة بتغنيلى سألونى الناس


ولما قالت


طل من الليل


كانت زى ما تخيلتك تمام

هاتيجى من وسط الضلمة اللى يمكن ماتكونش عارف عنها اى حاجة

بس مجرد ظهورك هايخلى كل حاجة تتغير

هايكون السبب الوجيه جدا...للحياة


ولا تسألينى كيف إستهديت

كان قلبى لعندك دليلى


عسل بجد

بتغنى مقدما لليوم اللى هانكون فيه مع بعض

عرفت بقى ليه انا بحب فيروز

6 شاركونى عالمى:

الحلم العربي said...

قريبا سيأتي إن شاء الله لتسمعاها سويا فبالتأكيد صوتها سيكون مختلفا معه
:)
تحياتي

رحــــيـل said...

:))


ايون يا مي افضلى اسمعيها لحد ماتسمعيها معاه

the_seventh_knight said...

انتي يا بنت يا مي
يعني هو انا لازم ادخل اقرا الكلام بتاعك ده عشان اعرف اوصلك
مانا قاريه كله قبل كده
وطي قيروز شويه مش عارفين ننام
أنا أحمد السعيد فاكراني ولا نسيتيني؟؟
قوليلي اكلمك ازاي او كلميني انتي
انتي عارفه الايميل و الفيسبوك و التليفون و التليفزيون ابعتيلي علي اي حاجه فيهم عشان عايز اكلمك ضروري
و احرقي الرساله دي اول ما تقريها

dandana said...

الحلم العربى

رحيل


هو انا يا جماعة مش متشحتفة أوى
بس آدينى بسمع اهو



احمد
لا على فكرة مش فاكراك خالص
:D

وطبعا لازم تقراه كله
هى بالساهل كدا
طيب أوك

باين عليه اللى فى بالى
:)

MaNoO said...

احساس رائع ومختلف وصعب اعلق عليه بس احساس يحترم تحياتى

the_seventh_knight said...

هو ايه بس اللي في بالك دي حاجات كتييييييير اوي اتغيرت من اخر مره اتكلمنا
مش باقي غير منير و فيروز
مستنيكي عشان عايزك ضروري